۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۹:۲۷

عباسی خبر داد:

تعریض خیابان معلم آب‌پخش با اعتبار ۹ میلیارد ریال اجرا می‌شود

تعریض خیابان معلم آب‌پخش با اعتبار ۹ میلیارد ریال اجرا می‌شود

بوشهر - شهردار آب‌پخش گفت: پروژه تعریض خیابان معلم آب‌پخش با اعتبار ۹ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی عصر دوشنبه در آئین آغاز پروژه‌های عمرانی شهر آب‌پخش اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه شهری در آب‌پخش داشته ایم و طرح های مختلفی در این زمینه اجرا می‌شود.

وی توسعه خیابان‌های شهر آب‌پخش و آسفالت کوچه‌ها را به عنوان یکی از اولویت‌های شهرداری آب‌پخش عنوان کرد و افزود: هر ماه سه خیابان در سطح شهر آب پخش آسفالت می شود.

شهردار آب‌پخش تصریح کرد: پروژه تملک، بازگشایی معابر، تکمیل پیاده رو، زیرسازی و آسفالت خیابان معلم را در دستور کار داریم که به مساحت ۱۳ هزار متر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در مهمترین نقاط شهر اجرا می شود، افزود: تکمیل این پروژه تاثیر بسیار مهمی در بهبود منظر شهری دارد که با اعتبار ۹ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

عباسی از اجرای تملک و بازگشایی ادامه خیابان امام خمینی(ره) توسط شهرداری خبر داد و تاکید کرد: تلاش داریم با اجرای طرح‌ها و خیابان‌های مختلف شهر، جشن آسفالت را در شهر آب‌پخش اجرا کنیم.

وی با تقدیر از همکاری‌ها و همراهی رئیس و اعضای شورای شهر آ‌ب‌پخش، اذعان داشت: تلاش داریم تا عمل‌گرا بودن را به دور از شعارگرایی در دستور کار خود قرار دهیم.

کد خبر 2434012

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha